
Utlänningar på Mallorca får endast ha en bil per bostad från 2026 – nya regler
Från och med sommaren 2026 kommer utländska fastighetsägare på Mallorca endast att tillåtas ha en bil per bostad. Denna nya regel kommer att införas i det lagförslag som öns råd,









